Prima pagină » De vorbă cu Ștefana Teodoriu | #SocialMedia: Instagram, postări, campanii, sponsorizări

De vorbă cu Ștefana Teodoriu | #SocialMedia: Instagram, postări, campanii, sponsorizări

Hey! A.R. aici!

Astăzi continui seria mini – interviurilor despre Social media cu Ștefana Teodoroiu, o creatore de conținut din nișa de lifestyle pe care, sunt absolut sigură, o cunoașteți deja.

De câte ori o urmăresc pe Ștefana pe Instagram, mie personal îmi transmite sinceritate, naturalețe și transparență, lucruri pe care eu le apreciez în mod deosebit la un creator de conținut, mai ales în ziua de astăzi, când, de foarte multe ori, am senzația că platforma Instagram promovează, după cum menționa și Denisa Silaghi în mini – interviul anterior, „viața perfectă”.

Astfel, să vedem ce ne spune Ștefana despre Instagram și despre tot ce presupune această activitate din punctul ei de vedere:

A.R.: Bună, Ștefana! În primul rând, vreau să te felicit pentru toată activitatea ta din mediul online. Te urmăresc de ceva timp, iar pe lângă naturalețea ta, am apreciat întotdeauna foarte mult transparența în ceea ce privește campaniile plătite. Care este părerea ta în ceea ce privește importanța transparenței în Social Media? Crezi că sunt necesare reglementări legale în acest sens?

Ștefana: Bună, Andreea. Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase și pentru invitație. Cu siguranță este nevoie de un cadru legal în ceea ce privește campaniile din Social Media. S-a schimbat foarte mult industria în ultimii ani, a crescut și cred că momentan este destul de haotic din acest punct de vedere. O direcție mai clară stabilită cu ajutorul unor specialiști sunt de părere că ar ajuta pe toată lumea (influenceri, dar și urmăritorii lor).

A.R.: Se vede cu ochiul liber că iubești ceea ce faci și în fiecare zi când te urmăresc, îmi dai impresia că ești într-o continuă mișcare. Iei vreodată pauze? Te sperie ideea de burn out?

Ștefana: Cele mai multe pauze ajung să le fac când mi-e rău și deja mă forțează corpul, ceea ce nu e chiar bine, realizez asta. Am încercat în ultima vreme să îmi fac programul astfel încât să las loc și de ele, dar fiind un job foarte flexibil și cum nici o zi nu este la fel de multe ori, planurile se dau peste cap și mă trezesc la ora 14 că am uitat să mănânc. Cea mai mare problemă la mine este vinovăția și faptul că simt constant nevoia să îmi demonstrez mie ceva, așa că ajung să muncesc poate mai mult decât ar trebui. Am fost în burn out, mi-e teamă de burn out, dar încă nu am găsit rețeta ideală de a-l evita.

A.R.: Care crezi că este, din punctul tău de vedere, secretul pentru formarea unei comunități numeroase în jurul unui cont de socializare?

Ștefana: Eu nu consider că am o comunitate numeroasă, e medie ca mărime, aș zice, dar e destul de închegată și implicată, iar pentru asta cred eu că e important să fii tu, oricât de clișeic ar suna. Să fii tu onest, așa cum ești, cu bune și cu rele, oamenii se regăsesc în asta pentru că mai toți ne izbim de lucruri similare în viața noastră și ajută să știi că nu ești singur.

A.R.: Am observat că ai specificat de foarte multe ori faptul că principala ta sursă de inspirație este natura. Ce altceva te mai inspiră, în special în ceea ce privește crearea unui material de promovare a unui produs?

Ștefana: Uneori inspirația vine de unde te aștepți mai puțin, poate fi un mesaj primit care mă duce cu gândul undeva sau felul în care pică lumina în cameră. Nu e ceva ce poți programa sau controla, așa că încerc să îmi las mintea deschisă constant către orice fel de idei, să nu le judec ca bune sau rele pentru că de multe ori una rea poate deveni o bază excelentă pentru o viitoare idee bună. Și, să îți spun sincer, eu lucrez foarte bine sub presiune și mereu am fost așa, deci în cazul proiectelor cu branduri, de multe ori mă trezesc chiar în ultima zi de deadline cu o super idee.

A.R.: Am văzut, de curând, la tine pe story o afirmație pe care mi-ar plăcea să o detaliezi puțin, dacă nu te deranjează. Spuneai că tu consideri că un cont nou ar putea avea mai multe șanse să crească mai repede decât dacă începi să utilizezi un cont deja existent, pe care, de exemplu, nu l-ai folosit o perioadă de timp. De ce crezi asta? Ai, in acest sens, si cateva recomandari pentru cei care vor să înceapă acum activitatea în Social Media?

Ștefana: Aici ar fi mai multe de zis pentru că depinde de mai mulți factori. Să zicem că ai un cont personal pe care postezi ocazional și că te urmăresc doar câțiva cunoscuți. E posibil ca în momentul în care tu vrei să începi să postezi regulat cu scopul de a crea o comunitate, mulți dintre aceia să plece (unfollow) sau să dea skip postărilor tale, nefiind interesați. Asta îți va afecta reach-ul și potențialul de creștere al contului. Chiar dacă poate părea înfricoșător să începi de la zero, de multe ori e mai bine. E un fresh start în care începi cu un plan decis de tine, ai în minte un tip de audiență la care vrei să ajungi (deci te și adresezi corespunzător) și ai șanse mai mari să ai un reach bun din acest motiv.

În rest, cu răbdare și perseverență cred că oricine poate ajunge să creeze o comunitate.

Activitatea Ștefanei o puteți urmări aici:

Instagram: https://bit.ly/3E3xXHE

YouTube: https://bit.ly/3xxOJw5

Blog: https://www.theprettyblossoms.com

Nu te mai rețin decât un minut.

Introdu adresa ta de ail în formularul de mai jos pentru a fi primul care află noutățile apărute pe blog.

Andreea Romaniuc

20 thoughts on “De vorbă cu Ștefana Teodoriu | #SocialMedia: Instagram, postări, campanii, sponsorizări

  1. Mulțumesc pentru interviu! Nu știam despre Ștefania, dar o voi căuta pe insta și ăîi voi urmări activitatea.

Lasă un răspuns

Back to top
%d blogeri au apreciat: